Webinar: Jak stworzyć dostępny dokument cyfrowy?
Ustawa o dostępności nakłada na podmioty publiczne obowiązek przedstawienia zainteresowanym w pełni dostępnych dokumentów cyfrowych. Ten rozległy temat omówimy na dwóch spotkaniach. W najbliższy czwartek, 11 lutego, skupimy się na tym, jak tworzyć dostępne dokumenty. Omówimy praktyczne aspekty ich przygotowywania, dobre praktyki i odpowiemy na wszelkie pytania i wątpliwości.
Na kolejnym spotkaniu (4.03.2021) przedstawimy sposoby weryfikowania dostępności dokumentów cyfrowych za pomocą walidatorów i czytników ekranu. Zachęcamy, by potraktować oba webinary jako nawzajem się uzupełniające.
Webinar poprowadzi Weronika Sobótka-Wierzchowska – specjalistka ds. dostępności i UX w Sii. Na co dzień pomaga tworzyć dostępne produkty w HSBC (jednym z największych holdingów finansowych na świecie), gdzie proponuje i uszczegóławia rozwiązania dostępnościowe, edukuje oraz testuje różne rozwiązania.
Link do zapisów: https://forms.gle/3JS8PdmgkLzJhHWn7
W dniu szkolenia zapisane osoby otrzymają bezpośredni link do aplikacji ZOOM, za pośrednictwem której odbędzie się webinar. Osoby, które nie zapiszą się na wydarzenie, będą mogły oglądać streaming spotkania na żywo. Link do streamingu: http://mik.krakow.pl/webinarium
Spotkanie będzie tłumaczone na PJM.